Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Napsal Proauto.bloger.cz (») 11. 6. 2012 v kategorii Značka aut, přečteno: 856×

Přemýšleli jste nad koupí kabrioletu na léto? A chcete nějaký stylový a přitom svižný model? Na autosalonu v Ženevě automobilka Volkswagen představila luxusní vůz s označením Volkswagen Golf GTI Cabriolet.

Autosalon Ženeva 2012 přinesl spousty překvapení, ale Golf GTI Cabriolet byl očekávanou novinkou, na kterou se těšil celý novinářský a automobilový svět. VW Golf GTI bez střechy působí docela nenápadně a bohužel na stánku Volkswagenu nebyl model GTI ani nijak vyzdvižen nad ostatní prezentované modely značky Volkswagen. Fanoušci a milovníci automobilů si ho určitě všimli, ale běžný člověk by klidně mohl okolo Cabriotelu GTI přejít bez většího věnování pozornosti. A to je určitě škoda. Již v minulosti se představila verze VW Golfu GTI Cabriolet a to před několika desítkami let u první generace VW Golf GTI. Minulý rok se objevila pouze designérská studie na toto téma, ale o sériové výrobě se nehovořilo. Cabriolet GTi poznáte podle typicky červeného laku a několika malých detailů, které verzi GTI odlišují od běžných verzí Cabria. GTI kabriolet odlišuje logo GTI, 17-ti palcová kola Denver, upravený přední nárazník a maska chladiče se dvěma vodorovnými červenými pruhy. Na zádi luxusního automobilu se nachází difuzor se dvěma malými chromovanými koncovkami výfuku po stranách. Z vnějšího pohledu to je vše, podle čeho poznáte, že máte tu čest s GTI. Vnitřek vozu je stejný se standardní verzí GTI kromě tlačítek pro stažení všech oken najednou a pro složení a zpětné natažení střechy.

Stylový Cabriolet Golf se slavnými písmeny GTI by se měl prodávat od léta letošního roku. Pokud se tedy rozhodnete pro jeho koupi, určitě si nezapomeňte sjednat povinné ručení. Pěkné ostré GTIčko sdílí stejný pohon pod kapotou jako ostrý hatchback. Sériový Golf GTI Cabriolet je poháněn přeplňovaným čtyřválcem o objemu 2,0 TSI a výkonu 155 kW tj. 211 koní. Točivý moment má hodnotu 280 Nm. Na výběr je standardní šestistupňová manuální převodovka nebo také šestistupňová dvouspojková převodovka DSG. Stejně jako u hatchbacku je i u verze GI Cabriolet standardem elektronická uzávěrka diferenciálu XDS. Z 0 na 100 km/h zvládne tento luxusní kabriolet za 7,3 sekundy s manuální i DSG převodovkou. Verze hatchback je o trochu rychlejší a stačí ji na zrychlení 6,9 s. Maximální rychlost je 237 km/h a jistě je to hodnota pro kabriolet GTI dostačující. S udávanou spotřebou 7,5 litru na sto kilometrů je to i docela úsporná verze luxusního vozu s možností jak sportovního svezení, tak pohodové jízdy se staženou střechou.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
kája z IP 2a00:1028:83c8:*** | 21.3.2014 10:34
Tímhle autem jezdíme na dovolenou, je to naše oblíbené. Máme doma ještě starou Felinu, ale tou jezdí manžel už jen do práce. Nám se líbí v Liberci - ubytování Liberec, Machnín www.ubytovani-liberec-apartma.cz/
Josef z IP 92.240.174.*** | 2.7.2016 02:46
Už jsem něco podobného viděl u Prahy, byl to hezkej pohled. Když se na www.pneuok.cz/ vyberou i pěkný disky, tak je to auto k zulíbání
Marek z IP 92.240.174.*** | 31.7.2016 19:14
Parádní vozítko. Pro parádní parkování chybí jen jedna drobnost, na intuitystore.com se dá sehnat dálkové ovládání garáže i vrat.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel osm a čtyři